FAQ
In de meeste gevallen proberen we jouw claim zo snel mogelijk te verwerken. Als je auto schade heeft, vragen we je om naar een van onze aangesloten Fixico herstellers te gaan. Wij betalen dan de factuur, zolang dit binnen de dekking van je polis valt. Hoe snel je claim wordt afgehandeld, hangt af van hoe erg de schade is en wat voor schade het is. Kleine schades, zoals een kapotte ruit, kunnen al binnen een paar uur geregeld zijn. Bij grotere schades kan het langer duren. Dit hangt ook af van de beschikbaarheid van de werkplaats, zodat we zeker weten dat de reparatie goed wordt uitgevoerd en wij alles grondig kunnen beoordelen. We doen er alles aan om je claim snel te verwerken en de situatie tegelijkertijd goed en nauwkeurig te bekijken. In zeldzame gevallen (minder dan 1%), wanneer claims ingewikkelder worden (bijvoorbeeld bij lichamelijk letsel) en er misschien een juridische procedure nodig is, is de wachttijd minder duidelijk. Maar wees gerust: we handelen alle claims zo snel en betrokken mogelijk af. Ongelukken lossen we eerlijk en snel op.